آیا برای خرید از راماسل، حتما باید در سایت عضو باشم؟
+بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید

تمایل دارم از راماسل خرید کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا حتما به دست من خواهد رسید؟
+داشتن نماد اعتماد الکترونیکی به فعالیت آنلاین ما رسمیت و اعتبار می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‌شود و کسب و کار اینترنتی که نماد را کسب کرده است، به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‌توانید در صفحه اصلی وبسایت راماسل با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

_ چطور با راماسل تماس بگیرم؟
چنانچه از طریق پرسش های متداول و قوانین ومقررات پاسخ خودرا دریافت نکردید میتوانید با شماره تلفن 09107325357 ویا از طریق پیام به واتساپ شماره 09107814516 و یا ایمیل به ادرس info@ramacell.com ارتباط برقرار کنید.


_ چگونه به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
+ در حساب کاربری خود بخش سفارش ها کلیک کنید و سوابق سفارش های خود را مشاهده کنید.

_ ارسال از طریق پست پیشتاز چگونه است؟
+ همکاران ما بسته ی شما را به اداره ی پست کشور تحویل می دهند و شما می توانید از طریق سامانه ی http://itemtracking.post.ir و با استفاده از شماره ی 24 رقمی مرسوله که برایتان پیامک شده است، ارسال بسته ی خود را پیگیری کنید.


_ پس از ثبت نهایی چه زمانی سفارش به دستم می رسد؟
+ در روش پیک موتوری برای تهران همان روز و روش پست  برای شهرستان حداکثر 5 روز کاری


_ آیا میتوانم کالای خودرا حضوری تحویل بگیرم؟
+ خیر تحویل به صورت حضوری در حال حاضر امکان پذیر نمیباشد.


_ آیا تمام کالاهای راماسل  دارای گارانتی و یا مهلت تست سلامت فنی و اصالت هستند ؟
+ تمامی کالاهای راماسل  یا دارای گارانتی مربوطه بوده یا شامل مهلت تست سلامت فنی و اصالت کالا از 24 ساعت تا 7 روز ( بسته به نوع ایراد و مشکل فنی یا نوع کالا ) می باشند. لطفا جهت کسب اطلاع کامل از جزییات و شرایط و قوانین مربوطه به صفحه شرایط و قوانین راماسل  مراجعه کنید.


_آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
+ شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.


_ شرایط بازگرداندن وجه راماسل  چیست ؟
+ در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط بخش فنی راماسل ، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به صفحه شرایط و قوانین راماسل مراجعه کنید.


_ آیا ممکن است در پرداخت اینترنتی  ناموفق ، مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
+ گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .

_ می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
+ خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.


_ من آدرسم داخل مناطق 22 گانه تهرانه هزینه ارسال من چقدر هستش؟
+ سفارش های ثبت شده  تا ساعت 15عصر در همان روز توسط پیک موتوری به آدرس شما ارسال میشود و هرینه طبق تعرفه الوپیک محاسبه می شود و هنگام دریافت کالا پرداخت میکیند.