iphone

اطلاعاتی از جنس بدنه آیفون 15 اولترا فاش شد؛ بهترین در میان پرچمداران!

طبق گزارش‌های بدست آمده، جنس بدنه آیفون 15 اولترا با ساختار تیتانیومی ممتاز خواهد بود. به نظر می‌رسد که این مورد یکی از تغییرات عمده آیفون 15 اولترا خواهد بود.

اپل به تازگی گوشی‌های سری آیفون 14 را معرفی کرده است که شامل آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس می باشد. بلافاصله پس از عرضه، گزارش‌هایی در مورد خط تولید آیفون 15 آینده به صورت آنلاین منتشر شد و برخی تغییرات عمده را نشان داد.

شایعه شده است که این غول فناوری قصد دارد مدل آیفون 15 پرو مکس را با آیفون 15 اولترا جایگزین کند. اکنون، در جدیدترین گزارش ها، جزئیات مربوط به ساخت این گوشی پرچمدار آینده  به صورت آنلاین منتشر شده است.

بر اساس گزارش LeaksApplePro، گوشی آیفون 15 اولترا شرکت اپل از ساختار تیتانیومی استفاده می کند که ظاهر و حس ممتازی را به دستگاه ارائه می بخشد. پیش از این نیز، گزارش‌هایی در مورد ساختار تیتانیومی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده بود، اما به نظر می‌رسد که در نهایت این خبر برای آیفون 15 اولترا باشد.

تیتانیوم یک ماده درجه یک در مقایسه با فولاد است و در برابر خراش مقاوم بوده. همچنین وزن سبک‌تر و جنس قوی‌تری نیز دارد. گوشی‌های هوشمند زیادی با بدنه تیتانیومی در بازار وجود ندارد، بنابراین چنین موضوعی یک امتیاز منحصر به فرد را برای شرکت اپل فراهم می‌کند تا آن گوشی برای طرفداران این برند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این ماده همچنین گران قیمت است، که احتمالاً می‌تواند منجر به افزایش قیمت گوشی شود.

به غیر از ساختار تیتانیوم، برخی اخبار دیگر در مورد آیفون 15 اولترا نیز در چند وقت اخیر فاش شده است. گفته می‌شود که این گوشی احتمالاً با یک تراشه 3 نانومتری عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک درگاه USB-C نیز باشد، که پس از تصویب قانون جدید اتحادیه اروپا که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را ملزم به ارائه پشتیبانی از شارژ USB-C در دستگاه‌های خود کرده است، بنابراین به احتمال زیاد باید شاهد این قابلیت در آیفون 15 باشیم. همچنین گزارش شده است که این گوشی هوشمند با دوربین‌های سلفی بهتری عرضه می شود و عمر باتری بیشتری خواهد داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *